ÜDVÖZLÖM A BLOGOMON!

2014-12-01

NAC UNIVERSE Hamburg 2014

NAC UNIVERSE Hamburg 2014

 ...avagy Gróf Brigi harca a zombik ellen

Bal oldalon Palecian Judith ,jobb oldalon állítólag egy nő?!?


"Az elmúlt hétvégén részt vettem az idei év utolsó Testépítő és Fitnesz Világbajnokságán. Legalább is, ez lett volna a célom, amiért nagyon sokat dolgoztam. Sajnálattal, sőt szörnyen elképedve vettem tudomásul, hogy az a sport amit én nagyon szeretek, és a kategória, amit immáron 13 éve képviselek, nincs többé! Átalakult! Tovább megyek, ez már NEM SPORT! Steven Spielberg és társai könyörögve kérték volna az engedélyt egy a "Zombik és Múmiák harca" című film forgatására a verseny helyszínén, a backstage-ben, ahol üveges tekintetű, aszott testű, finom ételekre áhítozó két lábon járó lények járkáltak fel-alá, aki éppen erre képes volt. Igaz, ezt a temetői hangulatot a néha fülsiketítően szirénázó és vakító kék fénnyel villogó mentő különítmény zavarta meg....( elvittek néhány zombit ).Spielbergék erre is tudnának valami jó ütős témát kreálni,...én már nem! Ez katasztrófa! A sportra nézve ez már a világ vége! Szerintem a testépítés, amint a neve is mutatja: a test építéséről szól, és nem a le amortizációjáról! -Ha felépítünk egy szép izmos testet, akkor azt miért kell a verseny napjáig leépíteni??- Egy szép izmos testet miért kel aszottá változtatni?? - Miért kel arctalan csontváz lényekké változtatni az egészséges, szép sportoló embereket?? Ez beteges!!! És azok akik ezeket a követelményeket fejben kitalálják!? Elképesztő! Siralmas! HORROR! Ha valaki ezt az írásomat olvasván azt hinné hogy csak írói szárnyaimat bontogatni vágyom...NEM. Sajnos ez a puszta igazság! Ez a VALÓ VILÁG!!! 
Én 12 éve nőként kezdtem ezt a sportot és nőként is szeretném befejezni.
Nem vagyok hajlandó bikiniben álcázott férfiakkal versenyezni! Tudtommal a szabályzat szerint a szép kidolgozott izomzat mellett fontos a nőiesség megtartása. El kéne dönteni, hogy fitness vagy vízhajtó versenyeken kell részt vennünk. Én az utóbbiban nem vagyok hajlandó a továbbiakban asszisztálni és nem akarom az életemet kockáztatni egy világbajnoki címért.
Akkor fogok újra színpadra állni ha látom, hogy igény van a hozzám hasonló versenyzőkre."



Brigi büszke lehet az eddigi eredményeire,amit ebben a sportban elért! Szerintem ez  egyedülálló teljesítmény a világon!Ha valaki tudja csinálja utánna!!!Ebben az évben ,ahol elindult,mindent megnyert.Itt most nem volt esélye a zombik ellen!

Büszkék vagyunk rád Brigi!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ezt látta már? :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...